Strony

poniedziałek, 12 maja 2014

Impra, wódka, czekolada, suche żarty - Kumpeliada


W sumie nie mam pojęcia, skąd wzięło się moje zamiłowanie do teleturniejów. Od małego oglądam choćby Milionerów, czy Jednego z Dziesięciu. Do tego zacnego grona wlicza się oczywiście również klasyka - pojawiająca się na antenie od 38 lat, Familiada. Toteż niezmierne było moje zadowolenie, gdy w czeluściach Google Play znalazłem grę opartą na tej formule. Zwie się ona mianowicie Kumpeliada.


Warto zauważyć, że do wyboru mamy dwa tryby gry - dla jednego i dla dwóch graczy. Możemy również otworzyć tabelę wyników, czy też, odpowiadając na pytania, zostać ankietowanym :) Po wyborze trybu gry, jak na Familiadę (tudzież jej imitację) przystało możemy przeczytać mistrzowskiego suchara ;p Gra przebiega bardzo sprawnie, wszystko zostało zawarte w ładnej oprawie graficznej. Mimo tego, że grałem w nią wiele czasu, nie udało mi się odnaleźć bardziej znaczących błędów. Niestety, gra nie przyciąga na długo. Oczywiście, co jakiś czas się do niej wraca, ale nie siedzi się nad nią 24 godziny na dobę.

Zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony Kumpeliadą i myślę, że Wy również będziecie, tym bardziej, że na rynku mamy niewiele dobrze wykonanych, polskich gier.

Rozmiar: 1,5 Mb
Minimalna wersja Androida: 2.3.3
Link do pobrania: Google Play
Ocena:
Pomysł:       
Wykonanie: 
Grywalność: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz